Prvi naravoslovni dan za devetošolce v tem šolskem letu je bil kemijsko obarvan. Učencem večkrat malo v šali, ali pa tudi ne, rečem, da je kemija nekaj najlepšega, kar se jim bo zgodilo v življenju. Kemija nas spremlja povsod. Poudarek naravoslovnega dne je bil na dveh v pedagoški praksi že uveljavljenih pristopih, in sicer na izkustvenem in sodelovalnem učenju. Skupinsko delo spodbuja pozitivnejše odnose med posamezniki in skupina doseže svoj cilj le, če vsi sodelujejo in vsak posameznik prispeva k izvedbi naloge. Pri praktičnem delu učenci na podlagi svoje konkretne izkušnje, ki jo pridobijo z lastno aktivnostjo, najbolj gradijo svoje znanje.

Učenci so pri vseh delavnicah (likovna umetnost, polimeri, kemija v gospodinjstvu, kozmetična delavnica) razdeljeni v manjše skupine. Pri likovni umetnosti so izdelovali 3D periodni sistem, spoznavali so lastnosti polimerov in si pogledali podjetje za predelavo plastičnih mas, kemijo v gospodinjstvu so spoznavali preko preprostih poskusov, za katere reagente in pripomočke najdemo v domači kuhinji. V kozmetični delavnici pa so izdelovali ognjičevo in kamilično kremo ter balzam za ustnice. Ker slika pove več kot tisoč besed, boste to, kar so učenci počeli v posamezni delavnici, najbolje videli iz priloženih fotografij. Povratne informacije učencev so bile pozitivne in želijo si še več takšnih dni.

Učiteljica Ajda Medvešek

Fotografije: Janez Nimac, 9.c

GALERIJA SLIK:

(Skupno 552 obiskov, današnjih obiskov 1)