Učenci 8. in 9. razreda, ki imajo interes za naravoslovje in radi izvajajo praktično delo ter so ob tem aktivni, obiskujejo izbirni predmet poskusi v kemiji.

Delo poteka v sproščenem učnem okolju s poudarkom na izvajanju eksperimentalnih vaj, učenju varne rabe laboratorijskih pripomočkov in kemikalij ter seveda upoštevanjem varnih predpisov.

Učenci so razdeljeni v heterogene skupine, ki so oblikovane na začetku šolskega leta in so praviloma stalne. Ob aktivnostih v razredu učenci razvijajo številne kompetence, npr. sposobnost samostojnega in timskega dela, organizacijo in načrtovanje dela, so sposobni interpretacije, uporabljajo različne matematične ideje in tehnike, razvijajo sposobnost sklepanja, razvijajo odgovoren odnos do okolja …
Pozorni smo, da praktično delo ni le izvajanje poskusov po korakih, v smislu receptur, ampak da se naučimo načrtovati poskuse, predvidevati in vrednotiti dobljene meritve/rezultate ter jih znati prikazati v ustni in pisni obliki. Učenci z izvajanjem dejavnosti krepijo in dvigujejo naravoslovno pismenost.

Učiteljica Ajda Medvešek

(Skupno 552 obiskov, današnjih obiskov 1)