V petek smo učenci tretjih razredov postali raziskovalci. Prevzeli smo povečevalna stekla, posodice za opazovanje žuželk in ker ima vsak dober raziskovalec začrtan plan, tudi opazovalne liste z načrtom raziskovanja ter se z občutkom velike odgovornosti in raziskovalne vneme odpravili v naravo.

Zanimala so nas življenjska okolja. Da ne bi prestrašili rib, žab in želv, smo se najprej tiho odpravili do ribnika, kjer smo opazovali življenje okrog vode. Naučili smo se, da le zbrano opazovanje privede do fascinantnih ugotovitev. Nadaljevali smo z raziskovanjem gozda, kjer so bila povečevalna stekla naša obvezna oprema. Polži, deževniki, ptice, pajki, niti kakšen plazilec ni manjkal. Neverjetno, kako malo koncentracije je potrebne za tako zanimiva odkritja. Ogledali smo si še potok, vrt in travnik, kjer smo lovili kobilice, čebele, čmrlje, gosenice, pikapolonice, pajke, da ne omenjam opazovanja in iskanja v polnem zamahu cvetočih in čudovitih travniških cvetlic, ki jih je bilo v izobilju. Vse živali smo po opazovanju skrbno vrnili v okolje, kamor spadajo.

Koliko živali, žuželk, koliko rastlin lahko opazimo okrog sebe, če naredimo le kratek sprehod. To je čar in dar narave.

»Ta dan je bil noro zabaven, obenem pa sem se ogromno naučil,« je dejal učenec, ki je ob koncu dne zapuščal učilnico.

(Skupno 101 obiskov, današnjih obiskov 1)