V letošnjem šolskem letu smo nameravali v okviru tehniškega dne obiskati VDC Zagorje in z uporabniki preživeti dopoldan v njihovih delavnicah.
Zaradi situacije, v kateri smo se znašli, jih nismo obiskali, drugačnosti smo se lotili malo drugače.
Spoznavali smo jo preko Aspergerjevega sindroma. Najprej smo o njem debatirali v okviru videokonference, sledil je ogled filma Simple Simon (vsak na svojem računalniku, seveda) ter razmišljanje o videnem s pomočjo izpolnjevanja ankete.
Na koncu so se učenci preizkusili v številskem izzivu, saj so ravno številke pogosto eno izmed močnih področij ljudi z omenjenim sindromom. Številski izziv je obsegal 9 nalog, to pomeni, da je bil mogoče dobiti 9 točk.
Najuspešnejši reševalci iz 8. in 9. razreda so:
Uvrstitev | Ime in priimek | Št. doseženih točk |
1. | Zala Jazbinšek, 9. b | 9 |
1. | Julija Maurer, 9. b | 9 |
3. | Neja Janc, 9. a | 8 |
3. | Sara Vodlan, 9. a | 8 |
5. | Gaja Glažar, 8. b | 7 |
5. | Nejc Štarkel, 8. b | 7 |
5. | Žan Vozelj, 9. a | 7 |
Polona Kovač, vodja TD