Sobotne šole, kot jih imenujejo v strokovni literaturi, so na naši šoli postale že stalnica. Primeri dobrih praks tudi iz drugih slovenskih šol potrjujejo njihovo ustreznost. Delo z nadarjenimi oziroma učenci, ki za neko temo izkažejo zanimanje, ne temelji na povečanju kvantitete šolskega dela, ampak na drugačnih metodah, oblikah dela, medpredmetnih povezavah, spodbujanju ustvarjalnosti, razvijanju idej, raziskovalnem delu …

Šestošolci in sedmošolci so februarsko sobotno dopoldne spoznavali, širili in poglabljali svoje znanje o Perziji (danes pretežno Iran), ki jo mnogi pojmujejo zibelka svetovne civilizacije. Evropejci smo se mnogo naučili in prevzeli od njih. Na delavnicah smo povezali zgodovino, umetnost, znanost, religijo in literaturo. S pomočjo pomembnega izvoznega artikla Irana – pistacijami, smo vstopili v svet pravljic iz Tisoč in ene noči, se navduševali nad fantazijskimi vzorci perzijskih preprog, spoznavali zoroastrstvo, perzijsko arhitekturo in urbanizem ter dinastije vladarjev, ki so vsaka po svoje zaznamovale in spremenile ta košček sveta.

Poleg tega so spoznali arabski vzorec iz 13. stoletja (preplet vetrnic). Raziskovali smo iz katerih geometrijskih likov je sestavljen in poskusili narisati podobnega na list papirja z osnovo iz enakostraničnih trikotnikov. Poslušali smo tradicionalno perzijsko glasbo, brali zgodbe o perzijskem možu, ki je računal ter iskali rešitve njegovih problemskih nalog.

 

Mentorici Kristina Renko in Polona Kovač

 

GALERIJA SLIK:

(Skupno 269 obiskov, današnjih obiskov 1)