Zakaj imajo igre pravila? Učenci 1.b in 1.c razreda takole razmišljajo:

‘Brez pravil, ne bi bilo igre.’

‘Zato, da se sploh lahko igramo.’

‘Zato, da igre niso preglasne.’

‘Da vemo, kako se igrati.’

‘Da se vsi enako igramo.’

‘Ker bi bila drugače cela zmešnjava.’

 

Otroci se zavedajo, da pravila igre omogočajo dolgoročno igranje igre in obenem dajejo varnost, saj vedo, kaj pričakovati. Pravila igre in upoštevanje pravil omogočajo pravično igro.

Z učenci smo se odpravili v telovadnico in tam najprej preverili, če poznajo pravila igre Prijatelj, reši me in Ura je ena, medved še spi. Nato smo pravila skupaj obnovili. Ko so učenci igro odigrali, smo se spraševali in razmišljali o tem, ali smo upoštevali vsa pravila igre. Smo bili pri igranju igre pravični? Kako se počutimo, kadar kdo ne upošteva pravila? Zakaj nismo upoštevali vseh pravil? Po pogovoru so učenci še enkrat odigrali igro in bili pri upoštevanju pravil veliko bolj pozorni kot prvič.

Učenci so še v garderobi razpravljali o tem, kaj je pravično in kaj ne. Ugotovili smo, da ni lahko biti pravičen. A če se potrudimo, smo vsi bolj zadovoljni.

Biti pravični do sebe in do drugih – to je najtežja stvar na tem svetu.

(Franz Grillparzer)

 

Učenci in učiteljice 1.b in 1.c razreda

 

GALERIJA SLIK:

(Skupno 79 obiskov, današnjih obiskov 1)