Pouk, osredotočen na učenca – učitelj promotor aktivnega učenja

V preteklem šolskem letu sem se udeležila Erasmus  izobraževanja v Firencah. Zbralo se nas je devet učiteljev iz šestih držav. Tema izobraževanja je bila osredotočenost pouka na učenca. Učitelji imamo težavo, da se nam zdi, da moramo biti vedno mi v glavni vlogi, zato včasih učencem ne pustimo zasijati.

Na izobraževanju smo obnovili metode, ki so nam bile že znane, vendar morda malo pozabljene. Pogovarjali smo se o projektnem delu in nalogi, o obrnjenem pouku, o metodah, ki pritegnejo učenca, da je pri pouku čim bolj aktiven in ne le pasiven poslušalec.

Že dolgo vemo, da sta evalvacija in analiza pomemben del izobraževalnega procesa in naša predavateljica Sheila Corwin nam je s svojimi bogatim znanjem to le potrdila.

Takšna izobraževanja so za učitelje dobrodošla, saj tako obnovimo svoje staro znanje, pridobimo nova znanja in potrdimo dejstvo, da se ne glede na države, iz katerih prihajamo, učitelji ukvarjamo s podobnimi težavami sodobnega poučevanja.

Petra Rome

(Skupno 347 obiskov, današnjih obiskov 1)