Zbudili smo se v sončno torkovo jutro. Bili smo veseli, saj smo vedeli, da bo dan čudovit za izvedbo naravoslovnega dne.

V šolo smo prišli opremljeni s pripomočki za raziskovanje gozda in travnika. Razdelili smo se v pare, pregledali opazovalne liste in jih shranili v mape, ki so hkrati služile kot podloge za pisanje. V nahrbtnik smo dali še lupo, belo krpo, opazovalne posodice, rokavice in vrečke. Pogovorili smo se še o načinu hoje v skupini, se zaščitili s sprejem proti klopom ter se po malici odpravili proti gozdu in travniku.

Kmalu smo prišli na cilj. Z zaprtimi očmi smo v tišini poslušali zvoke in jih zapisali, pred tem pa obkrožili ustrezen simbol za današnje vreme. Sledeč navodilom z učnega lista, smo v parih opazovali gozdna tla, vonjali in tipali zemljo, opazovali krošnje dreves, risali drevesa in jih poimenovali. Pod drevesa smo položili bele krpe za bodoče obiskovalce, medtem pa na gozdnih tleh iskali drobne živali, ki smo jih »nalovili« v opazovalne posodice, si jih s pomočjo povečevalnega stekla ogledali in jih narisali.

Tudi na travniku smo z lupami opazovali življenje v tleh. V raziskovalne namene je vsaka dvojica odtrgala eno travo in cvetico in ju narisala. Razmislili smo, kje so pomladne cvetlice lepše, v vazi ali v naravi in svoja razmišljanja podkrepili z razlogi.

Po prihodu v razred smo razdeljeni v skupine, s pomočjo pridobljenega znanja in knjižnega gradiva, izdelali plakate ter jih predstavili.

Drugošolci

(Skupno 60 obiskov, današnjih obiskov 1)