Na delavnici, ki smo jo izvedli 15. 1. 2019, smo z učenci 2. in 3. razreda brskali po miškini skrinjici vrednot.

Z vilinskimi ključki smo spoznavali nekaj, kar je postao že vse preveč tuje in premalo prisotno v vsakdanjem življenju – vrednote in vrline, ki nas vodijo k medsebojnemu sožitju, sočutju, odpuščanju, odkrivanju lepote in narave, k sreči in ljubezni.

Spoznavali smo pomen vrednot, kot so spoštovanje, zaupanje, dobrota, modrost, sreča, odgovornost, prijateljstvo…in odkrivali lastno vrednost.

Ob plesu in igranju na afriške bobne smo prebudili svoja čustva in občutja.

V parih smo se igrali z ročnimi lutkami in ustvarjali neverjetne čustvene zgodbe.

Praznim obrazkom smo vrisovali čustva in izdelovali plakate.

Ugotavljali smo, da so neprijetna čustva prav tako del življenja kot prijetna, ne moremo jih preprečiti, lahko pa jih obvladujemo.

Ob zgodbici Prijatelja smo občudovali prijateljstvo med ribico in ptičkom, spoznavali pomen prijateljstva in se učili o nevarnostih, ki nam pretijo v imenu “prijateljstva”.

Čas nam je zelo hitro minil, marsikaj bi radi še postorili.

Poslovili smo se z mislijo, da z upoštevanjem osnovnih življenjskih vrednot vplivamo na boljše medsebojne odnose s tem pa ustvarjamo boljši in srečnejši svet.

 

Mojca Urbanija

V pomoč nam je bila literatura:

  1. Moses: Učimo se spoštovanja
  2. Moses: Učimo se poštenosti
  3. Moses: Učimo se prevzemanja odgovornosti
  4. Unicef Slovenija: Konvencija o otrokovih pravicah
  5. Kos: Najlepše vilinske pravljice
  6. Hoffman: Velika knjiga o čustvih
  7. Ilc, Roglič Ožek, Gramc: Socialno in čustveno opismenjevanje za dobro vključenost.

 

GALERIJA SLIK:

(Skupno 240 obiskov, današnjih obiskov 1)