Učenci 2. a razreda sodelujemo v projektu Naša mala knjižnica. Sodelujemo v tekmovanju za najdaljši bralni vlakec in ga pridno dopolnjujemo z bralnimi vagoni, pričeli pa smo z okraševanjem bralnega kotička, saj bomo sodelovali v natečaju za naj bralni kotiček. Z učenci, ki obiskujejo Zavod za gluhe in naglušne, smo si izmenjali lutko knjižnega junaka, iz zgodbe Kako objeti ježa, ki smo jo izdelali sami. Zraven smo jim poslali nahrbtnik in zvezek, v katerega smo zapisali opis našega kraja, šole in razreda. Njihov ježek, pa skupaj z nahrbtnikom in zvezkom, potuje od enega učenca do drugega. V zvezek zapisujemo naše dogodivščine, ki jih kasneje predstavimo še sošolcem. Po prebrani knjigi, smo izdelali še dva objemomata, ki stojita v našem razredu in delita objeme. Če kdo potrebuje objem, naj le pride na obisk in ju objame. Nad objemomatom so bili navdušeni tudi organizatorji projekta, ki so napisali objavo: https://www.facebook.com/nasa.malaknjiznica/posts/pfbid03wFfFrgyaoXmfoCGmPGASkXWZ9apSxNz7t2dDjo5asniBTGgaGo8vtiHbo778LbGl.

V tem mesecu smo prebrali zgodbo Modra raca, ki je bila za nas kar težka, saj govori o raci, ki posvoji zapuščenega krokodilčka in ga vzljubi in vzgoji. Kopa ga, skrbi zanj in ga nauči plavati. Ponosna je, ko zraste v krepkega krokodila. A, žal, pride dan, ko staro raco začne zapuščati spomin, ko ne more več hoditi, in takrat krokodil skrbi za svojo mamo, kot je zanj skrbela ona. Zgodba nas spomni na to, da prave ljubezni nič ne ustavi. Po prebrani zgodbi smo pričeli s pisanjem zgodb na temo ljubezni, čakajo pa nas še ilustracije.

Še naprej bomo brali in poustvarjali, pridružite pa se nam še vi, saj je branje zelo koristno!

Učenci 2. a razreda in Nina Špitalar

(Skupno 134 obiskov, današnjih obiskov 1)